Гарантія

Усі товари, які ви можете придбати в інтернет-магазині Вухо.Ком, сертифіковані.

Сертифікат якості надає виробник та засвідчує цим відповідність продукції нормативним документам.

Обмін та повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині Вухо.Ком, здійснюється Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».

 

Обмін та повернення товару належної якості

Клієнт може обміняти, або повернути товар належної  якості протягом 14 днів при умові:

  • Товар не був у використанні. На товарі відсутні сліди використання: сколи, потертості, подряпини, стороннє програмне забезпечення, на лічильниках пристроїв з GSM модулями відсутні хвилини розмов, відсутні особисті персональні дані, акаунти, особисті цифрові паролі, що могли бути встановлені клієнтом.
  • Збережено цілісність комплектуючих товару (кабелі, гарнітуру, док.станції, зарядні пристрої, посібники користувача, тощо) та цілісність упаковки.
  • На товарі збережено ярлики та всі маркування пристрою.
  • За наявності розрахункового документа (касового чека), що засвідчує договір купівлі-продажу.

 

Обмін товару з виявленим недоліком

Якщо придбаний Вами товар не працює і його не можливо використовувати за призначенням, обмін чи повернення здійсняються за умови наявності висновку з авторизованого сервісного центру. Лише довідка з авторизованого сервісного центру про дотримання умов експлуатації та про істотний недолік служить офіційним документом, що надає право обміну чи повернення товару. Довідки, які видають не авторизовані сервісні центри, вважаються недійсними та суперечать умовам гарантійного обслуговування виробника.

 

Доставка товару при обміні чи поверненні

  • Для повернення та обміну придбаного товару необхідно оформити заяву. Скачати форму заяви можна за посиланням «Форма заяви на обмін чи повернення».
  • Товар із заповненим зразком заяви необхідно надіслати службою доставки «Нова Пошта» за адресою: м.Львів, вул. Зелена 153А ТзоВ Вухо.Ком. Контактний номер: 0 800 75 75 47.
  • При обміні та поверненні будь-який товар вагою до 5 кг доставляється за рахунок покупця.
  • При поверненні товару компанія Вухо.Ком не компенсовує витрати за доставку товару при замовленні.
  • Розгляд заяви на повернення чи обмін триває до 7 робочих днів.
  • Контакт-менеджер інтернет-магазину Вухо.Ком зв’яжеться з Вами протягом 7 робочих днів для погодження обміну чи повернення.
  • Також Ви можете уточнити інформацію про обмін і повернення придбаного товару за номером гарячої лінії: 0 800 75 75 47.

 

Гарантійне обслуговування товару

Для відправлення товару в наш сервісний відділ Вам необхідно заповнити бланк гарантійного обслуговування та ознайомитись з умовами вказаними в бланку.

  • Гарантійний термін кожного товару, який продається в інтернет-магазині Вухо.Ком, вказано в описі товару на сайті та у гарантійному талоні виробника.
  • Гарантійний термін залежить від придбаного товару та може становити від 14 днів до 36 місяців.
  • Гарантійний термін визначається лише виробником та може бути продовжений авторизованим сервісним центром на час перебування пристрою у ремонті.
  • При виникненні поломки придбаного товару протягом гарантійного терміну, визначеного виробником, необхідно звернутись в авторизований сервісний центр для усунення недоліку.
  • При зверненні в сервісний центр обов'язково необхідно представити заповнений гарантійний талон та повну комплектацію пристрою.
  • Адреси авторизованих сервісних центрів представленні у технічній документації пристрою, гарантійному талоні, на офіційному сайті виробника.
  • Також з питань сервісного обслуговування Ви можете звертатись за телефоном гарячої лінії Вухо.Ком: 0 800 75 75 47.

 

Умови сервісного обслуговування в інтернет-магазині Вухо.Ком

Виробник не несе гарантійних забов’язань у таких випадках:

У випадку, якщо порушені правила та умови експлуатації, що описані в інструкції користувача чи іншій документації, яка входить у комплект з придбаним товаром.

  • У випадку, якщо порушені правила та умови експлуатації, що описані в інструкції користувача чи іншій документації, яка входить у комплект з придбаним товаром.
  • Якщо виріб має сліди стороннього втручання.
  • Якщо дефекти були спричинені зміною конструкції, підключенням зовнішніх пристроїв, що не передбачені виробником.
  • У випадку, якщо дефект спричинений дією природних факторів, або дією третіх осіб.
  • Якщо виявлений дефект спричинений впливом вологи, корозією, окисленням, потраплянням в пристрій сторонніх предметів.
  • Якщо дефект спричинений дією стороннього програмного забезпечення, встановленням особистих паролів, форматуванням накопичувачів користувача.
  • Якщо дефект виник внаслідок природного зносу корпусних частин.

 

Ми будемо вимушені відмовити в обміні чи поверненні товару, якщо Вами не дотримано вище перелічені умови повернення та  обміну товару. А саме:

  1. Товар був у використанні
  2. Товар пошкоджено (пошкоджено пристрій, комплектуючі пристрою)
  3. Пошкоджено цілісність упаковки.
  4. Пошкоджено ярлики, пломби, маркування пристрою.
  5. Відсутній розрахунковий документ (товарний чек).
  6. Повернення товару після 14 днів від дати придбання.

 

Якщо сервісний центр не може усунути недолік у зв’язку з відсутністю комплектуючих запчастин, або через наявність істотного недоліка у виробі, Вам буде видано відповідне заключення сервісного центру.

У такому випадку ми замінимо цей пристрій на аналогічний, або повернемо кошти. Для цього необхідно надіслати товар службою доставки «Нова Пошта» за адресою:

м. Львів, вул. Зелена, 153а, ТзоВ Вухо.Ком

Номер телефону: 0 800 75 75 47

Дзвінки по Україні безкоштовні