ВУХО.КОМ
Зеленая, 153 а 79035 Львов, Украина
0800757567 shop@vuho.com.ua
от 10грн до 17 000грн

Стаціонарна телефонія

Стаціонарна телефонія

Хоча багато хто вважає, що стаціонарна телефонія давно перетворилась на реліквію, насправді бажаючих скористатись її перевагами не бракує і в наші дні.

Фактично, в 90-х роках – це був найпопулярніший спосіб комунікації з родичами, друзями чи партнерами по роботі. Стаціонарний телефонний апарат можна було знайти мало чи не в кожному приватному будинку, не говорячи вже про офіси. З часом звичні телефони частково витіснив мобільний зв'язок, але навіть до сьогодні йому так і не вдалось зробити це повністю.

Згідно статистичних даних послугами стаціонарної телефонії користуються 25% фізичних осіб у себе в домівках, 30% маленьких фірм та близько 90% великих компаній. І роблять вони це зовсім не через звичку.

Якщо говорити про домашній вжиток, оператори в цій сфері постійно перевершують один одного, пропонуючи найпривабливіші пропозиції, призначені виключно для користувачів, у яких є домашній телефон. Якщо ви багато розмовляєте, часто телефонуєте за кордон – це хороша альтернатива стільниковому зв’язку.

Що стосується бізнесу, використання стаціонарних телефонів і тут має багато переваг. Звичайно, в наш час це зовсім інші технології, аніж ті, які були, до прикладу, десятки років тому. Саме через це стаціонарна телефонія може виконувати функції, якими взагалі не володіє мобільний зв’язок.

Серед переваг стаціонарної телефонії для великого, середнього та малого бізнесу є наступні:

  • створення контакт-центру

Щораз більше компаній переконуються в тому, що п’ять працівників відділу продажів чи обслуговування клієнтів, підключених до автоматизованої телефонної станції VoIP, демонструють значно краще результат, аніж така ж кількість працівників з мобільними телефонами та аркушем паперу в якості бази даних.

Розумні алгоритми з’єднання дають змогу максимально ефективно розподілити дзвінки між працівниками чи відсортувати їх за різними параметрами, тим самим суттєво знижуючи час очікування клієнтів та, в свою чергу, підвищуючи продуктивність працівників.

  • інтеграція з CRM

 Ця суттєва перевага стаціонарної телефонії надає можливість аналізу дзвінків, ідентифікації та автоматичної переадресації клієнтів до відповідних працівників, швидкого перегляду історії дзвінків чи здійснення дзвінка безпосередньо з інтерфейсу CRM.

 

  • Прорахунок точної вартості розмов

Телекомунікаційні витрати компанії включають в себе вартість з’єднання, постійні абонентські платежі, придбання спеціального обладнання та/або додаткові витрати. Витрати на стаціонарну телефонію вигідно відрізняються – є можливість придбання дуже великих пакетів хвилин (десятки тисяч щомісячно), встановлення лімітованих витрат для конкретних відділів, а також зниження  постійних платежів практично до нуля (відсутність так званої «абонентської плати»).

 

Купити стаціонарний телефон – не означає обмежити себе в якихось функціях. Швидше навпаки – це суттєва економія та безліч додаткових опцій.