Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній!

Гарантія та Повернення

Повернення та обмін продукції у мережі магазинів Вухо.Ком

Повернення придбаного товару належної якості протягом 14 днів від дати покупки.

1. Товар не входив у перелік товару належної якості, що не підлягає обміну чи поверненню.Перелік товару
2. Термін звернення для повернення товару складав не більше 14 календарних днів від дати продажу товару
3. Були наявні розрахункові документи, що підтверджують купівлю товару (чек; акт приймання-передачі; накладна або інші)
4. Гарантійний талон виробника
5. Товар не мав присутніх ознак експлуатації та пошкодження товару, наявна повна комплектація виробу, збережено його товарний вигляд та усі споживчі властивості. Якщо товар не вмикається або працює некоректно його направлять на проведення діагности у авторизований сервісний для підтвердження наявності допродажного браку
6. Наявний документ, що посвідчує особу
7.Реквізити банківського рахунку у разі сплати покупки банківською карткою.
*
Клієнту може бути відмовлено у проведенні повернення чи обміну товару у разі, якщо на товарі будуть присутні сліди користування, відсутні комплеткуючі товару, пошкоджена упаковка або супровідна документація, якщо на пристрій встановлене стороннє програмне забезпечення.

Гарантійне обслуговування продукції.

Всі товари придбані у мережі магазинів «Вухо.Ком» сертифіковані та підлягають гарантійному обслуговуванню протягом гарантійного терміну експлуатації в авторизованих сервісних центрах. Гарантійне обслуговування надає право кінцевому споживачу на безоплатний гарантійний ремонт протягом гарантійного терміну при умові дотримання правил експлуатації. Умови експлуатації описані у технічній документації виробника та прописані для кожного типу товару індивідуально. Гарантійний термін на кожен товар передбачений виробником. Термін гарантії на вироби вказаний в описі товару на сайті.


У разі, якщо товар необхідно здати для проведення діагностики та гарантійного ремонту Ви можете звернутись у магазини нашої мережі: Перелік магазинів

Також для проведення гарантійного ремонту та діагностики Ви можете звернутись до авторизованого сервісного центру виробника що вказаний у гарантійному талоні. У разі якщо у вашому місті відсутній наш магазин або авторизований сервісний центр Вам необхідно відправити товар через «Нова Пошта». Подробиці пересилання уточняйте за номером телефону: 0800757567.

- Квитанція сервісного обслуговування засвідчує передачу товару для проведення діагностики та у разі виявлення недоліку для гарантійного обслуговування (ремонту).
- Сторони узгодили, що термін гарантійного (обслуговування) ремонту становить 14 робочих днів від дати приймання товару в Сервісному центрі та з об’єктивних причин може бути продовженим на невизначений термін у разі відсутності потрібних запчастин тощо.
- Ви підтверджує, що перед переданням товару на гарантійне обслуговування (ремонт) було вилучено з товару наступні носії інформації: SIM-карти, карти пам'яті тощо та зняті особисті паролі та/або графічні ключі, а також збережена особиста інформація , що є в товарі.
- Продавець та Сервісний центр не несуть відповідальності за збереження носіїв інформації, аксесуарів, які не були вилучені.
- Сервісний центр не несе відповідальності за збереження особистої інформації в товарі. Сервісний центр не гарантує збереження захисного скла чи плівки під час гарантійного обслуговування (ремонту) товару, оскільки для проведення діагностики певних недоліків товару може знадобитися демонтаж сторонніх аксесуарів.
- Закінченням терміну гарантійного обслуговування (ремонту) вважається дата одержання товару з Сервісного центру, про що вноситься відмітка до гарантійного талона.
- Гарантійний термін на товар збільшується на час перебування товару в Сервісному центрі. Клієнт (кінцевий споживач) зобов’язаний забрати товар протягом 7 робочих днів з моменту повідомлення.

1. Пошкодження товару (дефекти завдані клієнтом)
2. Пошкодження в результаті природніх явищ, стихійних лих, втручання 3 осіб
3. Пошкодження, що виникли внаслідок механічних пошкоджень, які спричиненні порушенням норм експлуатації
4. Пошкодження, викликані перепадом напруги
5. Товар не мав присутніх ознак експлуатації та пошкодження товару, наявна повна комплектація виробу, збережено його товарний вигляд та усі споживчі властивості. Якщо товар не вмикається або працює некоректно його направлять на проведення діагности у авторизований сервісний для підтвердження наявності допродажного браку
6. Пошкодження, які виникли внаслідок використання не оригінальних аксесуарів
7. Пошкодження викликані стороннім пз яке не передбачено виробом

Відправка товару для проведення ремонту за послугою «Комплексний захист» та «Додаткова гарантія».

Якщо товар необхідно здати для проведення діагностики та гарантійного ремонту за послугою «Комплексний захист» та «Додаткова гарантія» Ви можете звернутись у магазини нашої мережі: Перелік магазинів


У разі, якщо у Вашому місті відсутній наш магазин Вам необхідно відправити товар через «Нова Пошта». Подробиці пересилання уточняйте за номером телефону: : 0800757567.

1. Сертифікат «Комплексний захист» надає право споживачу, за вибором,на безкоштовну заміну дисплейного модуля у випадку його розбиття чи інших механічних ушкоджень дисплея пристрою або на відновлення пристрою після попадання вологи. Сертифікат «Додаткова гарантія» на гарантійний ремонт після закінчення гарантії виробника на термін оплачений клієнтом . Даний сертифікат може бути використаний лише для усунення одного недоліку за вибором споживача. Сертифікат не розповсюджується на інші недоліки, які виникли внаслідок інших механічних ушкоджень пристрою. Ремонт пристрою за даним сертифікатом відбувається одноразово
2. Сертифікат вступає в дію з першого дня після його придбання та може бути використаний протягом терміну визначеного номіналом сертифікату Після закінчення зазначеного строку сертифікат втрачає св
3. Для здійснення ремонту пристрою за цим сертифікатом споживач повинен надати продавцю цей сертифікат і пристрій з усією комплектацією, в тому числі з оригінальним гарантійним талоном на пристрій та розрахунковим документом (чек, накладна тощо), що засвідчує купівлю пристрою. Після здійснення ремонту сертифікат вилучається
4. Сертифікат не розповсюджується на супутні товари, які йдуть у комплекті з пристроєм (елементи живлення, зарядні пристрої, USB-кабелі, аксесуари тощо). Перед переданням пристрою на ремонт за цим сертифікатом споживач зобов’язаний вилучити з товару особисті носії інформації (SIM-карти, карти пам’яті тощо), зняти особисті паролі та графічні ключі, якщо такі застосовувалися споживачем. Продавець та сервісний центр не несуть відповідальності за збереження носіїв інформації, аксесуарів, які не були вилучені споживачем. Продавець та сервісний центр не гарантує збереження захисного скла чи плівки під час ремонту пристрою та не несуть відповідальності за збереження інформації на пристрої чи зовнішніх носіях після відновлення пристрою
5. У разі відсутності запчастин для проведення ремонту пристрою, наявності механічних ушкоджень плати, які неможливо усунути, чи неможливості відновлення пристрою після попадання вологи, сертифікат вилучається продавцем з компенсацією споживачу вартості сертифіката
6. Сертифікат не дійсний у випадку, якщо неможливо ідентифікувати пристрій, відсутнє маркування або воно нерозбірливе, а також у разі відсутності оригінального гарантійного талона та/або розрахункового документа на пристрій
8. Сертифікат розповсюджується лише на пристрій, до якого він був придбаний
9. Якщо споживач не скористався сертифікатом протягом терміну його дії, він може використати його як знижку у розмірі 7% на придбання нового пристрою або 20% на аксесуарну групу протягом шести місяців з моменту закінчення терміну дії сертифіката

Обмін товару поза 14 днів від дати продажу товару

У разі, якщо придбаний вами пристрій запевних причин не задовільняє Вас,проте з дати покупки пройшло більше 14 днів - Ви можете обміняти його за послугою Trade In.

1. Завітати у будь-який магазин мережі Вухо.Ком
2. При собі мати паспорт громадянина України
3. Принести виріб, який ви хочете здати на обмін, з повною комплектацією

Наші експерти оцінять вартість Вашого пристрою за допомогою компанії Support.ua та в залежності від стану запропонують Вам максимальну знижку на придбання нового у нашій мережі.

Товар не можливо відремонтувати згідно гарантійних забов’язань або Вам видано акт на списання авторизованим сервісним центром.

Товар не можливо відремонтувати згідно гарантійних забов’язань або Вам видано акт на списання авторизованим сервісним центром. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у Товарі, який Ви у нас придбали, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

1. Акт авторизованого сервісного центру
2. Документи що посвідчують особу

З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел: 0 800 75 75 47