Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній!

8 Березня, 2022

Національний роумінг від Київстар, Vodafone Україна та lifecell


Мобільні оператори Київстар, Vodafone Україна та lifecell у взаємодії з урядом, 7 березня 2022 року, запустили послугу національного роумінгу в Україні.

Ця послуга дозволяє абонентам вручну перемикатися на мережу інших операторів, якщо виникають проблеми зі зв’язком чи немає можливості використовувати сигнал свого мобільного оператора.

Національний роумінг буде підключатись поступово: від зони активних бойових дій до всієї території України.

Наразі національний роумінг доступний для голосових дзвінків та SMS-повідомлень по Україні у всіх мобільних операторів.

Для надійності мережі, можливість користуватися національним роумінгом буде введено поетапно: спочатку для абонентів контрактної форми обслуговування і протягом трьох наступних днів – для абонентів передплаченого зв’язку.



Що потрібно знати:

• назва мережі може змінитись на ту, покриття якої використовується;

• національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів;

• тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно з умовами тарифного плану вашого оператора;

• при невдалому підключенні до мережі іншого оператора, спробуйте перезавантажити телефон.

Основні кроки для підключення до мережі іншого оператора:

1. Відключити автовибір мережі: в Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор; в iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.

2. Знайти й обрати доступну мережу вручну (Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL).

3. Якщо зареєструватися не вдалось, то спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.

4. Перевірити можливість надходження дзвінка та SMS.


Важливо: раз на день потрібно намагатись повернутись (під’єднатись) до мережі свого оператора - вручну або через увімкнення автовибору мережі.

Зверніть увагу: підключення національного роумінгу зумовить значне навантаження на мережі операторів, що може вплинути на якість роботи деяких послуг.